Subject: C-177/26
From: <[email-masked]>
To: "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Apr 2026 13:27:06 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/160
Kohtuasja number: C-177/26
Vastuse kuup�ev: 05.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: asendamine; sotsiaalkindlustuss�steemide koordineerimine; 
t��tajate l�hetamine; vormi A1 v�ljastamine
�iguslikud vormid: m��rus (E�) nr 883/2004

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8676

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium