Subject: Teise ettevõtte töötajate andmete haldus
From: "Vivian Valkma" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 8 Apr 2025 12:43:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Uurin sellist asja, et kui peagi on osa töötajaid minemas üle teise
ettevõtte alla, siis kas meie ettevõte tohib nende tööaegu hallata?

Nimelt oleme kasutamas tööajaarvestusprogrammi ja uus ettevõte palus, et
osa üleminevatest töötajatest jätkaksid meie süsteemis tööaegade
registreerimist ning et me saadaksime neile aruande tööaegadest.

Uurin, kas mingisuguse kokkuleppe alusel on meil õigus hallata teise
ettevõtte töötajate tööaegu või ei ole sellist varianti?

Lugupidamisega
Vivian Valkma
personalipartner

vivian.valkma[at] <http://framm.ee/> framm.ee

+372 5555 8970

AS Framm