Subject: Arvamus kriminaalmenetluse seadustiku, väärteomenetluse seadustiku, elektroonilise side seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (sideandmete säilitamine ja kasutamine) eelnõu kohta
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 10:38:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Riigikohtu dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument Arvamus 
kriminaalmenetluse seadustiku, väärteomenetluse seadustiku, elektroonilise 
side seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (sideandmete säilitamine ja 
kasutamine) eelnõu kohta, mis on registreeritud 15.06.2026, numbriga 
6-6/26-53-3.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida Sertifitseerimiskeskuse kodulehelt https://installer.id.ee/

Kontaktinfo
Riigikohus
Lossi 17
50093 Tartu
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 7309002, 7309037