Subject: FW: Tuulna TRAM proj. tingimused riigiteega ja kergliiklusteega ühendamiseks
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 08:39:48 +0300

Palun mulle reg

From: Liisi Pekri - INFRAGATE <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 7, 2026 1:03 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Harley Vaske <[email-masked]>; Helena Metspalu - INFRAGATE
<[email-masked]>
Subject: FW: Tuulna TRAM proj. tingimused riigiteega ja kergliiklusteega
ühendamiseks

Tere,

Palun täpsustada projekteerimise tingimusi teede ja tehnovõrkude osale.

Teil oli vastav lause Riigiteega ja kergliiklusteega ühendamisel
tõenäoliselt mahud ei ulatu riigitee alusele maale vaid jäävad riigitee
kaitsevööndisse. Maa-ameti katastrit infot vaadates 11390
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna tee L12 tunnus: 29501:007:0210 on samuti
volitatud Transpordiameti otsustus alasse ning projekti kaevetööd ulatuvad
antud kinnistule. Seega ennetavalt uurin, et kui me projektiga antud
kinnistul toimetame, siis sellele ei ole vaja projekteerimistingimusi ja
piisab hiljem ainult Transpordiameti kooskõlastusest.

Projekteerimistingimused tuleb taotleda survekanalisatsioonile, mis ristub
8 Tallinn-Paldiski teega?

Lugupidamisega

Liisi Pekri

Projektijuht/projekteerija

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:   626 7777

Tel:   55606137

 <https://www.infragate.ee/> https://www.infragate.ee/
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

Get Outlook for Android <https://aka.ms/AAb9ysg>

  _____

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, 25 June 2026 13:08:37
To: Harley Vaske < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Helena Metspalu - INFRAGATE < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Tuulna TRAM proj. tingimused riigiteega ja kergliiklusteega
ühendamiseks

Tere,

Tänan teedeosa taotlust täpsustamast. Riigiteega ja kergliiklusteega
ühendamisel tõenäoliselt mahud ei ulatu riigitee alusele maale vaid jäävad
riigitee kaitsevööndisse.

Seetõttu jätan tavapärased nõuded väljastamata, kuid palun järgida
üldiseid normides toodud põhimõtteid järgnevalt.

1.	Rekonstrueeritav tee tuleb siduda asendiplaaniliselt ja
kõrguslikult olemasoleva ristmikuga km 37,03.
2.	Sama, kergliiklustee.
3.	Koostada liikluskorraldus, näidata olemasolevad ja
projekteeritavad liiklusmärgid ja märgistus.
4.	Vertikaalplaneerimisega sademevett riigitee alusele maale mitte
juhtida.
5.	Kanda joonisele normide kohased nähtavuskolmnurgad ristmikul ja
lõikumisel kergliiklusteega.  (DP-s olid nähtavuskolmnurgad valed mõõdud
ja valesti peale kantud, puudus nähtavuskolmnurk kergliiklusteele).
6.	Näha ette tööde teostamise järgselt riigiteega külgneva ala
korrastamine. Seletuskirjas vajadusel kirjeldada riigitee katte, muldkeha
nõlvuse, teepeenarde ja haljastuse taastamine.

Projekt esitada  EhS § 99 lg 3 alusel kooskõlastamiseks enne kui
taotletakse ehitusluba.

Kui projekti koostamisel selgub, et tööde mahud ulatuvad riigitee alusele
maale, saame lahendada jooksvalt projekti koostamise käigus.

Infoks  ka tehnovõrkude projekti koostajale -  tehnovõrkude rajamiseks
riigitee alusele maale tuleb esitada nõuete taotlus
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Oodates projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Krista Einama

Transpordiamet

From: Harley Vaske <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 8, 2026 9:49 AM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Helena Metspalu - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tuulna TRAM proj. tingimuste joonised

Tere!

Detailplaneering: Ruum Ja Maastik OÜ töö nr. 11/21 Tuulna külas Käpsi ja
Pälli katastriüksuste detailplanering (10.03.2026)

Taotleme nõudeid, et viia sõidu- ja jalgtee kokku olemasolevate teedega.
Sõidutee rekonstrueeritakse kuni Transpordiametile kuuluva kinnistupiirini
(viiakse mahasõiduga kokku).

Olemasolev mahasõit on riigiteelt nr 11390 Tallinna-Rannamõisa-Kloogaranna
tee km 37.03. Jalgtee on ettenähtud viia kokku olemasoleva
Keila-Joa-Treppoja kergliiklustee nr 2953179 km 9.92

Detailplaneeringu link:

<https://infragate-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/harley_infragate_ee/IQ
COXhxJUu1cRYrZu5JwsQJzAR3c5FpDJWChqLt83yCPBpU?e=gtv60u> DP_kehtestatud.zip

Harley Vaske

Teede projekteerija

AS Infragate Eesti

Turu 34B, 51004 Tartu

Tel:    +372 740 4056

Mob:  +372 5309 9380

 <https://www.infragate.ee/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: laupäev, 6. juuni 2026 08:08
To: Harley Vaske < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Tuulna TRAM proj. tingimuste joonised

Tere,

Palun taotlust täpsustada järgmiselt.

Kui detailplaneering on aluseks nõuete väljastamisele, kas planeering on
kehtestatud ? Palun viidet planeeringule.

Millele konkreetselt taotlete nõudeid projekteerimiseks? Palun teega
seotud asukohad aadressid anda tee kilometraaži järgi.

Lugupidamisega

Krista Einama

Transpordiamet

From: Harley Vaske <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 4, 2026 11:58 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Tuulna TRAM proj. tingimuste joonised

Tere!

Palun väljastada projekteerimistingimusd antud projektile.

Harley Vaske

Teede projekteerija

AS Infragate Eesti

Turu 34B, 51004 Tartu

Tel:    +372 740 4056

Mob:  +372 5309 9380

 <https://www.infragate.ee/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud