Subject: Kohila vallas, Vilivere külas, Allika-Mardi 9 detailplaneeringu põhilahenduse kooskõlastuse küsimine
From: <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 13:37:36 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud Kohila Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Kohila vallas, Vilivere külas, Allika-Mardi 9 detailplaneeringu 
põhilahenduse kooskõlastuse küsimine, mis on registreeritud 14.05.2026, 
numbriga 7-1/29.

Dokumendile on kehtestatud juurdepääspiirang alates 14.05.2026 kuni 
30.06.2026, vastavalt AvTS § 35 lg 2 p 2.

  _____

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

Kontaktinfo
Kohila Vallavalitsus
Vabaduse 1, Kohila 79804
Tel (+372) 489 4760
e-post: [email-masked] <mailto: [email-masked]>