Subject: FW: Projekti uus kooskõlastus
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jul 2026 09:25:00 +0300

Tere Anne

Pane see palun mulle so Ruth menetlus Aespas mnt nr 11245.

Arvo

From: Tammekand Liis <[email-masked]>
Sent: Friday, July 17, 2026 9:20 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: Ed: Projekti uus kooskõlastus

Tere, Arvo

Sain automaatvastuse, et failid on liiga mahukad. Saadan Teile eraldi 
lingiga.

​ <https://eserv.sharepoint.com/:u:/s/KMVPOH/IQA5wSnxm-8mRpPU9QlElGAmAU6m-uLdz25P8ZUf2cMae28?email=arvo.veltri%40transpordiamet.ee&e=DSVvmB> 
Kooskõlastamiseks.zipParimaga

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja 
partnerite isikuandmeid, on saadaval 
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.146539828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDMwMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0LjYwLjAuMA..> 
siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval <https://enersense.ee/> 
www.enersense.ee

  _____

Saatja: Tammekand Liis <[email-masked]>
Saadetud: reede, 17. juuli 2026 09:10
Adressaat: [email-masked] <[email-masked]>
Koopia: [email-masked] <[email-masked]>
Teema: Projekti uus kooskõlastus

Tere

Saadan manuses Kohila Aespa puurimise projekti uuesti ümber 
kooskõlastamiseks.

Arvo, kuna Ruth ütles, et Teie tegelete antud projektiga edasi, siis lisan 
ka Teid koopiasse. Projekti dokumendid lisatud manuses. Tegin Ruthi 
soovitatud parandused ära.

Lugupidamisega

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja 
partnerite isikuandmeid, on saadaval 
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.146539828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDMwMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0LjYwLjAuMA..> 
siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval <https://enersense.ee/> 
www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.