Subject: C-58/25
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 14:32:00 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/102
Kohtuasja number: C-58/25
Vastuse kuupäev: 18.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaseaduslik riigiabi; mõiste "riigiabi"; teatamata riigiabi;
õiguskindluse ja õiguspärase ootuse kaitse
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 107; ELTL artikkel 108; määrus (EL) nr
1407/2013

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8043

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium