Subject: FW: 24064 kooskõlastamine, Riigitee nr 11137 Alavere- Voose tee künnised põhiprojekt
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Mar 2025 09:46:15 +0200

Palun reg

From: Ott Johann Post | Roadplan <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 19, 2025 9:40 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: 24064 kooskõlastamine, Riigitee nr 11137 Alavere- Voose tee
künnised põhiprojekt

Tere

Palume Teie kooskõlastust Anija Vallavalitsuse tellimusel koostatud
Riigitee nr 11137 Alavere- Voose tee künniste põhiprojektile (Roadplan OÜ
töö nr 24064).

Projektdokumentatsioon on võimalik alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/24064Riigiteenr11137knnised/Einl
kPgsE3VAqQyxKdFsnTABUtPEtgzBp00cVd3cwg7lXQ?e=lObQi2> 2025-03-19 KK2

Lugupidamisega

Ott Johann Post
Projektijuht

+372 53323020 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.