Subject: FW: EE-LV REP - Kohtumine Lääneranna VV-ga
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Aug 2026 13:48:05 +0300

From: Margus Källe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 6, 2026 11:43 AM
To: Evelin Kuusik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Monika Korolkov - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Anni Konsap <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Priit Heinla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: EE-LV REP - Kohtumine Lääneranna VV-ga

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan 05.08.2026 Teamsi kohtumisel jutuks olnud Lääneranna tuuleparkide
eriplaneeringu eelvaliku ala 5 detailse lahenduse 2 (arendaja TMV Green).
Kaardirakendus: https://dge.ee/maps/Laaneranna-5-TMV/

Lingid materjalidele on alloleva lingi taga olevas kirjas.
https://adr.novian.ee/laaneranna_vald/dokument/7479870

Nagu näha, ei ole tuulikute positsioone põhjapool Tuudi-Raudtee teed. Saan
täna kinnitada, et ka  eriplaneeringu eelvaliku ala 5 ja 5a teise detailse
lahenduse 1 (arendaja Utilitas) tuulikute positsioone põhjapoole
Tuudi-Raudtee teed ei plaanita.

Lugupidamisega

Margus Källe

Planeeringute spetsialist

56655521