Subject: Teavitus MinuKatastri e-keskkonnast
From: <[email-masked]>
To: "min - KUM" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Sep 2026 11:34:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Katastri e-keskkonnas esitati taotlus number 2026090222934 maakorralduse 
läbiviimiseks. Maa- ja Ruumiamet katastripidajana edastab taotluse vajalike 
nõusolekute ja kooskõlastuste saamiseks.

Palun sisenege katastri e-keskkonda https://minu.kataster.ee ning avage 
vasakus menüüs sakk „Kooskõlastused“ või kasutage selleks alljärgnevat 
veebilinki: 2026090222934 
<https://kooskolastus.kataster.ee/confirmation/plan/2026090222934>

Kooskõlastuse andmiseks või sellest keeldumiseks leiate lisainfot siit: 
https://kataster.ee/maatoimingud/maakorraldus-ja-piiritoimingud

Juhul, kui Teil puuduvad õigused e-keskkonna kasutamiseks, palume sellest 
teavitada kirjutades e-kirja aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. MinuKatastri 
e-keskkonnaga seotud küsimustes aitab Teid meie klienditugi e-posti 
aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või telefonil 665 0600.

Meeldivat koostööd soovides
Katastripidaja, Maa- ja Ruumiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.