Subject: C-277/26
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 17:12:46 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/272
Kohtuasja number: C-277/26
Vastuse kuup�ev: 02.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: hindamiskriteeriumid; hindamisvead; komisjoni otsuse kehtivus; 
menetlusnormide rikkumine; projektide rahastamine; struktuurifondide 
kaasfinantseeritavad meetmed; toetused
�iguslikud vormid: EL p�hi�iguste harta artikkel 41; ELTL artikkel 296; 
m��rus (E�) nr 1083/2006

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8788

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium