Subject: Päästeameti arvamus määruse muutmise eelnõule
From: "Kevin Reim" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 May 2026 13:46:38 +0300

Tere!

Päästeamet tänab võimaluse eest avaldada arvamust Vabariigi Valitsuse 14.
detsembri 2006. a määruse nr 256 „Välislähetustasu ning abikaasa- ja
registreeritud elukaaslase tasu maksmise ning teenistuja kulude katmise
kord“ muutmise määruse eelnõule ning teatab, et on sellega tutvunud ning
ettepanekuid ega märkusi ei esita.

Lugupidamisega

Kevin Reim

Õigusosakond

jurist

+372 5916 3621

[email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>