Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 16:06:42 +0300

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/31242 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Pringi küla 3 // 5 // Mererohu tee, 
Harju maakond, Viimsi vald, Pringi küla 1 // 3 // 4 // 5 // Rohuneeme tee 
51a // Pringi küla, Mere tee 9a // Mererohu tee, Harju maakond, Viimsi vald, 
Pringi küla 1 // 3 // 4 // 5 // 11251 Viimsi-Rohuneeme tee // Mererohu tee, 
Harju maakond, Viimsi vald, L5 // Pringi küla 1 // 3 // 4 // 5 // Rohuneeme 
tee L14 // Pringi küla, 11251 Viimsi-Rohuneeme tee // Kobrulehe // Mererohu 
tee, Harju maakond, Viimsi vald, Pringi küla, Mererohu tee (Sidevarustus, 
Reovee kanalisatsioon, Veevarustus, Sadeveekanalisatsioon, Tänavavalgustus) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehis § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27316219>  (menetlus nr: 
333839), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ERETH AASNA) poole.