Subject: Telia Eesti AS vastus Haljala-Kukruse vahelise maanteelõigu riigi eriplaneeringu asukoha eelvaliku ja KSH I etapi aruande eelnõude esitamine arvamuse andmiseks
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 08:34:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Teie 08.07.2026 nr 13-3/2395-1

Meie 13.07.2026 nr EC.1-5.1/1033-1

Haljala-Kukruse vahelise maantee alal paiknevad Teliale kuuluvad 
siderajatised.

Projekteerimiseks võtta siderajatiste kaitsmiseks, säilimiseks või 
ümberehitamiseks tehnilised tingimused Telia „Ehitajate portaal“ 
<https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale> Telia teenused 
ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia kaudu.

Tegutsemiseks siderajatiste kaitsevööndis, tuleb see kooskõlastada 
järelevalvega ja võtta selleks vastav tegutsemisluba Telia „Ehitajate 
portaal“  <https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale> Telia 
teenused ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia kaudu.

Lugupidamisega

Alvar Kluust

võrgu juhtivinsener
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mustamäe tee 3, Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

  _____

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Saadetud: 09.07.26 09:53

Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Teema: Haljala-Kukruse vahelise maanteelõigu riigi eriplaneeringu asukoha 
eelvaliku ja KSH I etapi aruande eelnõude esitamine arvamuse andmiseks

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Haljala-Kukruse vahelise maanteelõigu riigi eriplaneeringu asukoha 
eelvaliku ja KSH I etapi aruande eelnõude esitamine arvamuse andmiseks

Registreerimise kuupäev: 08.07.2026

Registreerimise number: 13-3/2395-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium Suur-Ameerika 1 10122 Tallinn 625 
6342 [email-masked] <mailto:[email-masked]>  http://www.mkm.ee

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .