Subject: Elektriauto laadija liitumine Tsooru COOP poe juures, Tsooru küla, Antsla vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 15:21:57 +0200

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ tellitud projekti, millega luuakse
uus elektriliitumine Tsooru COOP kaupluse juurde paigaldatavale
elektriautode laadijale. Tööde käigus paigaldatakse olemasoleva õhuliini
posti kõrvale uus soklil arvestikilp, õhuliini post asendatakse. Samuti
asendatakse olmeasoleval õhuliinil olemasolev õhukaabel suurema
ristlõikega kaabliga.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.