Subject: töölepingu seaduse muudatused seoses platvormitöö direktiiviga
From: "Hiie Marrandi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Ulla Saar"
Date: Fri, 5 Jul 2024 16:51:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile Maksumaksjate liidust. Anname välja ajakirja MaksuMaksja,
mis maksuteemade kõrval kajastab ka olulisi tööõiguse küsimusi. Mulle
tehti ülesandeks kirjutada platvormitöö direktiivist:

https://www.europarl.europa.eu/news/et/press-room/20240419IPR20584/parlament-andis-lopliku-heakskiidu-platvormitoo-direktiivile

Seoses sellega, et kevadel võeti lõpuks vastu platvormitöötajate kaitse
direktiiv, soovin teada, millised sammud on plaanis MKM-il. Kas näiteks
töölepingu seadust hakatakse muutma? Millises ulatuses? Kui teil on
selle teema kohta midagi juba avaldatud, oleksin väga tänulik linkide
eest. Rahandusministeeriumil on näiteks blogi, aga MKM-il ma ei leidnud,
et oleks.

MaksuMaksja sisust saab aimu meie kodulehelt:
https://maksumaksjad.ee/ajakiri/maksumaksja-2023-oktoober-november-nr-10/

PS, ei olnud kindel, kellele kiri adresseerida, sestap saatsin MKM
üldisele, info aadressile ja tööala valdkonna asekantslerile.

Aitäh juba ette!

Hiie Marrandi
Jurist
Eesti Maksumaksjate Liit
Ahtri 6a
10151 Tallinn
Telefon 5649 9498
[email-masked]
www.maksumaksjad.ee