Subject: RE: Sotsiaalministri määruse "Vähi sõeluuringute registri põhimäärus" eelnõu
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 12:20:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside sotsiaalministri määruse “Vähi 
sõeluuringute registri põhimäärus” eelnõule.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 10, 2025 12:18 PM
To: Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Naistearstide Selts <[email-masked]>; Eesti 
Kliiniliste Onkoloogide Selts <[email-masked]>; Eesti 
Patoloogide Selts <[email-masked]>; Eesti Radioloogide Ühing 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli Kliinikumi Vähikeskus 
<[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalministri määruse "Vähi sõeluuringute registri põhimäärus" 
eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks.
Tagasisidet ootame 24. juuliks

Pealkiri: Sotsiaalministri määruse "Vähi sõeluuringute registri põhimäärus" 
eelnõu

Registreerimise kuupäev: 10.07.2025

Registreerimise number: 1.2-2/64-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee