Subject: taotlus
From: "Piret Kool" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 11:41:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Alates 01.07.24 osutab Tartu Vangla kinnipeetavatele tervishoiuteensut SA
Viljandi Haigla.

Ravilepingus seisab muuhulgas ka kohustus pakkuda kinnipeetavatele
skriininguuringuid tava kodanikega võrdsel alusel.

Seetõttu palun Viljandi Haigla Tartu meditsiinikeskus lisada
tervishoiuteenuse osutajate nimekirja, kellele väljastatakse jämesoole
skriininguuringu komplekte.

Lugupidamisega

Piret Kool

SA Viljandi Haigla

Tartu meditsiinikeskuse juht

[email-masked]

4350581