Subject: Teavitus toimuvatest võistlusautode treeningsõitudest
From: "Prepwin Motorsport" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 01:01:17 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

MTÜ Prepwin Motorsport annab teada, et plaanib 01.07.2026 (K), 13.07.2026 
(E) ja 14.07.2026 (T) läbi viia järgnevatel Võru ja Rõuge vallas asuvatel 
teedel võistlusautode treeningsõite:

1.	01.07.2026: tee nr. 25166 Missokülä-Laura tee (2,6-5,4 km) ja tee nr. 
25178 Määsi-Kiviora tee (8,9-10,9 km)
2.	13.07.2026: tee nr. 25106 Plaani-Pari-Kündja (4,9-9,1 km) ja tee nr 25179 
Vakari-Pari-Tsiistre (11,0-13,2 km)
3.	14.07.2026: tee nr. 25173 Pältre-Keldo (1,3-4,4 km) ja tee nr. 4680130 
Põnni-Möldre (1,5-4,1 km)

Käesolevale kirjale on lisatud manusena Transpordiameti luba teede 
kasutamiseks avaliku ürituse korraldamiseks ja kasutada plaanitavate 
teelõikude liikluskorraldusskeemid.

Kõigil igapäevaliiklejatel lastakse maksimaalselt mõne minutilise (ralliauto 
lõigul viibimise aeg) viivitusega oma tavapäraseid sõite teha. 
Treeninglõikudel on turvalisus tagatud rajajulgestajate ja meditsiinilise 
julgestusega.

Lugupidamisega

Jakko Viilo

Prepwin Motorsport

Tel.: (+372) 56266244