Subject: RE: Teatavime Teid 13.09.25 toimub F4 Ilutulestik, Maardu Etnolaat 2025
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: 'TulePood ilutulestikud - PyroShow OÜ' <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Päästeamet Põhja <[email-masked]>,Politsei Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 14:07:45 +0300

Tere!

•             Ilutulestik toimub 13.09.25  ajavahemikus 21:45 - 22:30, 
kestvusega 8 minutit.

•             Enne ilutulestiku alustamist tuleb saada luba 
Lennuliiklusteeninduse AS vahetuse vanemalt telefonil 6 258 254.

•             Vahetuse vanemal on õigus vastava loa andmisest keelduda, kui 
lennuliiklusolukord või ilmastikutingimused seda ei võimalda.

•             Korraldaja kohustub informeerima vahetuse vanemat telefonil 6 
258 254, kui ilutulestik on lõppenud.

•             Ilutulestiku korraldamise eest vastutav isik on  Anton Babenko 
(PyroShow OÜ), tel.  55572859,  5587599.

Lugupidamisega

Diana Krotova

Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna vaneminspektor

+372 58 07 06 01

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Transpordiamet

Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: TulePood ilutulestikud - PyroShow OÜ <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 10, 2025 12:00 PM
To: Päästeamet Põhja <[email-masked]>; Politsei Põhja <[email-masked]>; 
[email-masked]; Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: Teatavime Teid 13.09.25 toimub F4 Ilutulestik, Maardu Etnolaat 2025

Tere.

Teatavime Teid  13.09.25  toimub F4 Ilutulestik ajavahemikus Kell 21:45 - 
22:30
kestusega kuni 8 minutit.
Aadress Kellamäe pargis (Keemikute tn 41). Maardu linn.

Eraürituse ilutulestik kõrgusega on kuni 100 m.

Ilutulestiku korraldaja nimi: PyroShow OÜ
MTR tegevusloa registreeringu number : LPK000152
Korraldaja volitatud esindaja (füüsilise isiku) nimi: Anton Babenko
Telefoninumber: 55572859,  5587599
Vastutav pürotehnik: Anton Babenko Kutsetunnistuse number : 151890
Abipürotehnik: Dmitri Makovi Kutsetunnistuse number : LT085976

-- 

Lugupidamisega,

TulePood.ee <http://TulePood.ee>  - Parim ilutulestiku kaubamaja!

 <http://genderparty.ee/> GenderParty.ee - Baby Gender Reveal Celebrations

*	PyroShow OÜ
*	F4 Pürotehnika ja PROFI Show
*	Litsentsi nr. LPK000152
*	Tallinn Punane 40 13619
*	mob: +3725587599, +37255572859
*	Facebook <https://www.facebook.com/tulepood.ee/> , Instagram 
<https://www.instagram.com/tulepood_ee_ilutulestikud/>  TikTok 
<https://www.tiktok.com/@tulepood.ee>

NB! Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud 
eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" 
("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist 
koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et sõnum ja ka 
selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad arvutit või IT 
süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d) siiski omal 
vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis võivad tekkida 
selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel.

P Säästke loodust! Mõelge enne printimist