Subject: FW: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside toodete ja teenuste ligipääsetavuse seaduse muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Aug 2026 16:15:15 +0300

From: Sandra Melani Mellikov <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 10, 2026 1:08 PM
To: Krista Erg-Scacchetti - MKM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Marko Udras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside toodete ja teenuste 
ligipääsetavuse seaduse muutmise seaduse eelnõu kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Suur tänu, et kaasasite Kaubandus-Tööstuskoda seoses toodete ja teenuste 
ligipääsetavuse seaduse muutmise seaduse eelnõuga. Oleme eelnõu sisuga 
tutvunud, kuid meil ei ole praegu täiendavaid kommentaare ja ettepanekuid 
eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Sandra Melani Mellikov

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>