Subject: RE: Puuduste kõrvaldamiseks tähtaja määramine
From: <[email-masked]>
To: "info.aki", "AKI info"
Date: Thu, 20 Jun 2024 17:19:30 +0300

Tere

Edastan Kaitseministeeriumi vastuse ehk täiendatud taotluse.

Lugupidamisega

Rika Margat

Strateegilise kommunikatsiooni planeerija

Strateegilise kommunikatsiooni osakond

Kaitseministeerium

717 0027 | 5304 5751 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Sakala 1 | 15094 Tallinn | Eesti

www.kaitseministeerium.ee |  <https://www.facebook.com/kaitseministeerium>
|  <https://www.instagram.com/kaitseministeerium/>  |
<https://twitter.com/kaitsemin>  |
<https://www.flickr.com/photos/kaitseministeerium_mod_estonia/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 12, 2024 3:22 PM
To: Rika Margat <[email-masked]>
Subject: Puuduste kõrvaldamiseks tähtaja määramine

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Puuduste kõrvaldamiseks tähtaja määramine

Registreerimise kuupäev: 12.06.2024

Registreerimise number: 2.2.-1/24/9-4

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/>
LinkedInist või kuula
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&
nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> Andmehäälingust