Subject: FW: Palun arvamust mahasõidu rajamisele, mis tehakse eriveoste sihtotstarbega.
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Oct 2025 10:56:29 +0300

Palun reg

From: Arvo Vahtra <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 15, 2025 10:15 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Vs: Palun arvamust mahasõidu rajamisele, mis tehakse eriveoste
sihtotstarbega.

Tere.

Muudetud ristumiskohaga projekt lisatud kirjale. Mahtu sai vähendatud
mõnevõrra osade valgustusprojekti failide ärajätmise teel.

<https://tinterprojektee-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/arvo_tinterproje
kt_ee/ETYtzJaH6stGs6AT-RcjeJwBvLVt7JI0vr8S496gphU_IQ?e=c9Ghnr>
1724TP_PP_Kadakarannaplats.asice

Arvo Vahtra

Saatja: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 13. oktoober 2025 08:11
Adressaat: Arvo Vahtra <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Palun arvamust mahasõidu rajamisele, mis tehakse eriveoste
sihtotstarbega.

Tere,

Tänan, et ära muutsite.

Ootan allkirjastatud teeprojekti kinnistu projektist väiksema mahus
lepingusse jõudmiseks.

Tervitades,

Krista Einama

From: Arvo Vahtra <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 10, 2025 3:39 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Palun arvamust mahasõidu rajamisele, mis tehakse eriveoste
sihtotstarbega.

Tere.

Ristumiskoha sättisin 80 kraadise nurgaga riigitee suhtes. Nüüd on veose
liikumine saarega paralleelne ja veokil pole vajadust lisamanöövri järele.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

Saatja: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 10. oktoober 2025 12:51
Adressaat: Arvo Vahtra <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Palun arvamust mahasõidu rajamisele, mis tehakse eriveoste
sihtotstarbega.

Tere,

Pidasime nõud eriveoste teemal TRAM-s Marko Jürimaaga.

Edastan tema seisukoha.

Kui ristumiskoht tehakse spetsiaalset eriveoste jaoks, peaks eelkõige
arvestama eriveosega. Liiklussaart ümber ehitada ei saa, on juba ehitatud,
liiklusmärk on teisaldatav jne. Tuleks projekteerida ristumiskoht
kinnistule ristmiku ületuseks samas sihis Soomepoiste teega, eeliseid
annaks  ristumiskoha nihutamine vasakule, kuna jääb kohakuti  laiema
sõidutee osaga. Aga kui see toob kaasa probleeme (vist suunaviidad jäävad
ette), siis sobib ka parem pool, (poolsus pole eriveostel oluline). Üle
äärekivi sõitmine niivõrd suure tonnaažiga võib lõhkuda rehvi, vedudel
hakkavad tiivikute otsad oma elu elama, nende vigastamine toob kaasa
nulliringi.

Palun pidage oma tellijaga nõu. Lahendus ei ole parim lahendus. Pikka
manööverdamisega välja keerab, kuid pole aru saanud, et on põhjusi, et ei
saaks teha toimivat lahendust.

Kui õigesti aru sain, pidi samalt ristmikult eriveose Lõuna sadamasse
välja keeramine ja jõudmine võtma aega ca 40 minutit.

Tervitades,

Krista Einama

From: Krista Einama
Sent: Friday, October 10, 2025 10:58 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Palun arvamust mahasõidu rajamisele, mis tehakse eriveoste
sihtotstarbega.

Tere,

Palun arvamust eriveose teenindamiseks mõeldud ristumiskohale Paldiski
linnas Lõunasadama tee 1 kinnistule. Eriveose pikku 76 m, tiivik, suund
11174 Soomepoiste teelt  ülevalt Lõunasadama tee 1 kinnistule.

Oleme projekteerijaga erimeelsed, palun kõrvalpilku. Proj tee 0n 77 m
pikk, annab hea võrdluse.

Tervitades,

Krista