Subject: FW: riigimaantee T8 Tallinn - Paldiski heakorra nõuete tagamisest
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 14:47:11 +0300

From: Peeter Liinsoo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 10, 2025 8:51 AM
To: Reet Reili <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Keila LV <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tiina Vändre
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: riigimaantee T8 Tallinn - Paldiski heakorra nõuete tagamisest

Lugupeetud pr Reili

Transpordiamet

Tugiteenuste teenistus

Tulenevalt Keila linna heakorraeeskirja (Keila linna heakorraeeskiri–Riigi
Teataja <https://www.riigiteataja.ee/akt/429012021026?leiaKehtiv> ) § 1
sätestatakse Keila linna heakorraeeskirjas (edaspidi eeskiri)
heakorranõuded Keila linna haldusterritooriumil.

Eeskirja § 4 lg 1 p 4 sätestab, et kinnistu ja ehitise omanik on
kohustatud

niitma regulaarselt muru (muru kõrgus võib olla maksimaalselt 15 cm),
pügama hekki ning lõikama põõsaste ja puude oksi, mis kasvavad väljapoole
kinnistu piiri ja/või varjavad liikluskorraldusvahendit ning takistavad
liiklemist teel.

09.06.2025 oli maantee T8 Tallinn - Paldiski haljasalal muru niitmata
(lisame fotod sündmuskohalt). Juhime tähelepanu muru niitmise vajadusele.
Palume mittevastavus kõrvaldada hiljemalt 17.06.2025.

Lugupidamisega

Peeter Liinsoo

heakorraspetsialist

+372 5770 2648