Subject: Teavitus planeeritavate tööde kohta Kuressaare lennuväljal
From: "Priit Panksepp" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 14:31:10 +0300

Tere!
 
Käesolevaga anname teada, et ajavahemikul 10.08.2026-31.08.2026
planeeritakse rekonstrueerida Kuressaare lennuvälja liiklusala. Projekti
käigus:
 
*   vahetatakse liiklusala katend (va rada 05/23)
*   rekonstrueeritakse raja 35 läve tagasipöördekoht nõuetele vastavaks
*   uuendatakse liiklusala markeeringut
*   valgustussüsteemi tuled (va lähenemistuled) vahetatakse välja LED
tulede vastu
*   kaasajastatakse valgustuse juhtimissüsteem ning lisatakse ka PCL
(Pilot Controlled Lighting) võimekus
*   ootejoontele A ja B lisatakse RGL (Runway Guard Light) tuled
 
Ehitustööde ajal on lennuväli liiklusele täielikult suletud (ka SAR ja
HOSP lennud), AFIS teenust õhuruumis ei osutata ning ILS on välja
lülitatud. Jätkub meteoroloogiateenuse osutamine (METAR/SPECI AUTO ja
TAF). Info kehtivate piirangute kohta avaldatakse ka AIP lisa ning
NOTAM-teadetega.
 
Lugupidamisega
 
Kuressaare Lennujaam
&#43;372 453 0313 | [email-masked]	Kuressaare lennujaam, Roomassaare
tee 1, Kuressaare, 93814, Saaremaa Vald	AS Tallinna Lennujaam
Tartu mnt. 101, Tallinn 10112
airport.ee