Subject: AS Tallinna Vesi päring, mahasõit Kose-Kehra maanteelt
From: "Aare Niiberg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 14:03:22 +0300

Tere

Pöördun Teie poole päringuga võimaliku mahasõidu rajamise osas Kose-Kehra
maanteelt Kaunissaare külas, Anija vallas.

Manuse oleval kaardil märkisin mahasõidu koha noolega ja võimaliku
planeeritave tee Jägala-Pirita kanali kinnistu kaldaalale punase joonega.

Planeeritav tee oleks aternatiine võimalus Kodori kinnistule(samuti selle
naaberkinnistule) pääsemiseks seni kasutatava Kuusiku kinnistut läbiva tee
kaudu. Kodori kinnistu on elamumaa ja soov sellele liikuda on nii
tavasõidukitega kui ka suuremate sõidukitega (k.a.rasketehnikaga).

Kas Te näete antud situatsioonis võimalust mahasõidu rajamiseks Kose-Kehra
maanteelt?

Lugupidamisega Aare Niiberg

Valgala peakoordinaator

5177652

  _____

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult,
palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.
  _____

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.
  _____

AS Tallinna Vesi - Ädala 10, Tallinn 10614 | Tel: 62 62 200 | Faks: 62 62
300 | tvesi (ät) tvesi.ee