Subject: Eesti Pimedate Liidu tagasiside: Rahvatervishoiu seaduse ja tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise seadus (tervishoiu- ja sotsiaalsüsteemi koostöö)
From: "Jakob Rosin" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Anneli Taal - SOM" <[email-masked]>
Cc: Kristi Kähär <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 05:43:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Saadame käesolevaga  Eesti Pimedate Liidu tagasiside rahvatervishoiu
seaduse
ja tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise seaduse eelnõule, mis
käsitleb tervishoiu- ja sotsiaalsüsteemi koostööd.

Eesti Pimedate Liit toetab reformi üldist eesmärki vähendada tervishoiu-
ja
sotsiaalvaldkonna killustatust. Samas näeme nägemispuudega inimeste vaates
mitut kohta, mis vajavad eelnõus või rakendusaktides täpsustamist, et
süsteem oleks inimesele päriselt ligipääsetav, inimest toetav ja
puudespetsiifilise pädevusega toetatud.

Tagasiside on manuses.

Tervitades

Jakob Rosin
Juhatuse Esimees | Eesti Pimedate Liit
Chairman of board | Estonian Blind Union
Mob: : +3725232932
Facebook
pimedateliit.ee