Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine, töö nr. 11645P_JT2930
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 15 Aug 2024 13:06:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Hepta Group Energy OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektritööprojekti 
"Tallinna mnt 77 elektriliitumine". Objekti asukoht: Uuemõisa alevik, 
Haapsalu linn, Lääne maakond. Projektlahenduse kohaselt puututakse kokku 
riigiomandis oleva kinnistuga Tallinna mne 73a 67401:009:1340 (valitseja - 
Rahandusministeerium), kus demonteeritakse olemasoleva alajaama ja 
paigaldatakse uued madalpinge maakaablid.
Saadame teile projekti kooskõlastamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>