Subject: FW: Rakvere vallas Näpi alevikus jalg- ja jalgrattatee ning valgustuse põhiprojekti kooskõlastamine
From: Aleksandr Šavljukevitš <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 13:34:21 +0300

Tere

Rakvere Vallavalitsus pöördus Näpi alevikus, jalg- ja jalgrattatee ning 
valgustuse põhiprojekti (töö nr 22003) koostaja poole palvega uuendada varem 
väljastatud kooskõlastust nr 7.1-2/23/2715-3, mille kehtivus on lõppenud.

Antud projektiga saate uuesti tutuvuda siit:

 <https://entecono-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/aleksandr_entecon_ee/EpvNwm7R6olGsFaKqDqbh0YBrGRVbxrWF2U-ZI1q_PgyCQ?e=ZVnzi8> 
22003_Näpi - Roodevälja jalgratta- ja jalgtee

Lugupidamisega,

Aleksandr Šavljukevitš

Projektijuht

53402683

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 5, 2023 7:33 PM
To: Aleksandr Šavljukevitš <[email-masked]>
Subject: Rakvere vallas Näpi alevikus jalg- ja jalgrattatee ning valgustuse 
põhiprojekti kooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Rakvere vallas Näpi alevikus jalg- ja jalgrattatee ning valgustuse 
põhiprojekti kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 05.04.2023

Registreerimise number: 7.1-2/23/2715-3.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>