Subject: [DKIM katki]Küsimus nädalalehelt Sõnumitooja
From: Ülle Tamm <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 11:35:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Tere!
Palume abi seoses eakate sünnipäevaõnnitluste avaldamisega. Avaldame
Sõnumitooja paberlehes omavalitsustelt saadud info põhjal õnnitlusi 70.,
75. sünnipäeva ja alates 80. sünnipäevast - koos õnnitletavate nimedega on
ära märgitud ka vanus. Õnnitluste rubriigi juures on tekst: " NB! Eakad,
kes ei soovi õnnitlust Sõnumitoojas, palume sellest sünnipäevale eelneva
kuu lõpus toimetusele teada anda tel 5770 5889 või aadressil
[email-masked]."
Oleme nii avaldanud mitu aastat, andmekaitse inspektsioonist saadud
soovituste järgi.
Küsime igaks juhuks üle, kas sobib, kui jätkame samamoodi.
Ülle Tamm Sõnumitoojast
5286388