Subject: Otto kinnistu, Lokuti, Saku vald
From: "Katrin Ots 1Partner Kinnisvara" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 21:28:51 +0300

Tere!

Pöördun Teie poole seoses Otto kinnistuga 71901:001:0491, Saku vallas,
Lokuti külas
<https://xgis.maaamet.ee/maps/XGis?app_id=UU82A&user_id=at&LANG=1&WIDTH=98
0&HEIGHT=559&zlevel=9,542087.151875,6572867.1199999&setlegend=UUKAT1_82=1>
https://xgis.maaamet.ee/maps/XGis?app_id=UU82A&user_id=at&LANG=1&WIDTH=980
&HEIGHT=559&zlevel=9,542087.151875,6572867.1199999&setlegend=UUKAT1_82=1

Omanik otsustas kinnistu müüki panna ja mina kui omaniku esindaja müün
seda krunti. Seetõttu vajan ka rohkem infot kinnistuga seotud võimaluste
osas.

Omanikult saadud info kohaselt: “antud krundile ilmselt seni eluhooneid
ehitada ei saa kuni Viljandi maantee lõplik trassikoridor otsustatud pole.
Hetkel on üldplaneeringus arvestatud nii olemasoleva tee laiendusega, kui
ka täiesti uue koridoriga. Kui otsustatakse esialgse plaani järgi rajada
täiesti uus trassikoridor, siis jääb kõnealune krunt ehituseks vabaks.”

Seoses kinnistu määratlemata ehitusõigusega küsiksin täiendavalt
võimalusi:

1.	Kas antud kinnistule oleks võimalik taotleda ajutisele
väikehitisele (5 aastat või kuni trassikoridori otsuse selgumiseni)
väikeehitisele kuni 20m2, näiteks transporditava konteinerhoone? See oleks
väga suur vastutulek, kuna hetkel kinnistu põhimõtteliselt seisab kasutuna
ja makstakse maamaksu. Kinnistu on müügis väga soodsa hinnaga ja
potentsiaalsed ostuhuvilised on sellist võimalust minu käest küsinud, kuna
niisama määratlemata õigusega maad osta pole ka mõtet. Sellise ajutise loa
saamise puhul väikseehitisele ollakse nõus teisaldama väikeehitis kohe kui
selleks Transpordiameti poolt teade tuleb.

2.	Kinnistu lõunapoolses osas on ka Viljandi mnt-lt tehtud ametlik
sissesõidukoht ning sealt edasi kulgeb põllutee (ilmselt killustiku
alusega) kõrvaloleva kinnistu suunas. Kas seda teed Otto kinnistul ja
selle teega piirnevat ala võib täita kruusaga, et pääseda juurde
väikehoonele (kui luba saadakse)?

Olen küsinud samad küsimused Saku vallast, kuid saan aru, et kõik
kinnitused selles osas annab ikkagi Transpordiamet.

Mõistan, et konkreetse vastuse saab anda konkreetse ehitusteatise taotluse
puhul, kuid hetkel sõltubki ostuhuviliste otsus just sellest, mis on
kinnistul potentsiaalsed ajutised võimalused.

Olen tänulik tagasiside eest ning info eest võimaliku kooskõlastuse
saamise osas ajutisele väikehoonele.

Lugupidamisega

Katrin Ots

<https://www.1partner.ee/footer-generator/images/footer-1705930549-Katrin_
meilijalus_194x227px.jpg>

Katrin Ots

Konsultant | Kutseline maakler

+372 518 2318
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.1partner.ee/> 1partner.ee

 <https://www.1partner.ee/>

 <https://www.1partner.ee/>

 <https://1partnerehitus.ee/et/#/p/1partner>

 <https://1partnerarendus.ee/et/#/p/1partner>

 <https://1partnerhaldus.ee/et/#/p/1partner>

 <https://www.facebook.com/1partner.ee>

 <https://www.instagram.com/1partnerkinnisvara/>

 <https://www.linkedin.com/company/1partner>

<http://www.1partner.ee/footer-generator/SystemImages/1_PARTNER_KAART.png>