Subject: Ed: Reklaamtahvli asukoha kooskõlastamine Vana-Tartu mnt. ääres
From: "Jaan Saia" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 13:20:19 +0300

Tere

Tuli taotlus reklaamile mis suurem kui 4 m2 suurel aluse. Konstruktsioon
on olemasolev, tee kaitsevöönd on aga laienenud nii, et see jääb nüüd
kaitsevööndisse

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 3. juuli 2026 12:38
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]>
Teema: RE: Reklaamtahvli asukoha kooskõlastamine Vana-Tartu mnt. ääres

Tere

Edastan Liiklusvälise teabevahendi taotluse.

Lugupidamisega

Kristjan Pehk

T 510 2639

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 2, 2026 3:12 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Vs: Reklaamtahvli asukoha kooskõlastamine Vana-Tartu mnt. ääres

Tere

Palun esitage taotlus koos vajalike lisadega allkirjaststult

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: [email-masked] <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 2. juuli 2026 13:54
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: Reklaamtahvli asukoha kooskõlastamine Vana-Tartu mnt. ääres

Tere

Kohaliku omavalitsuse (Rae vald) soovil peame Teiega uuesti kooskõlastama
reklaamtahvli paiknemise Vana-Tartu mnt ääres (tee nr. 11330), kinnistul
Suur-Allika (65301:001:0560).

Reklaamtahvel on paigaldatud kuskil 2015 aastal ning ka sel ajal
Transpordiametiga kooskõlastatud.

Reklaamtahvlit puudutav info lisatud manusega.

Lugupidamisega

Kristjan Pehk

T 510 2639

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]