Subject: FW: Lääne maakond Lääne-Nigula vald Spithami küla Strömi elektriliitumine JT3297
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Apr 2026 09:41:15 +0300

Tere

Edastan regimiseks, nõuded

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Krillo, Tristan <[email-masked]>
Sent: Monday, April 13, 2026 5:49 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: JT3297 Strömi liitumine elektrivõrguga, Spithami küla

Tere!

Sain Aivar Pärnsalult infot, et teie tegelete Transpordiameti poolt
tehnovõrkudega Lääne maakonnas.

Saadaks kiireks tagasisideks teile esialgse plaani. Siis tean, kas saan
projekti antud kujul Transpordiametile ametlikult kooskõlastamiseks saata.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

põhja projekteerimispiirkond

Tristan Krillo

Projekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53025356

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.