Subject: SMIT tagasiside - Planeerimisseaduse, ehitusseadustiku ning ehitusseadustiku ja planeerimisseaduse rakendamise seaduse muutmise seaduse eelnõu
From: "Taavi Tamm" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Cc: "Pille Tees" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 15:09:51 +0300

Tere!

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskusele on saadetud
arvamuse andmiseks Planeerimisseaduse, ehitusseadustiku ning
ehitusseadustiku ja planeerimisseaduse rakendamise seaduse muutmise
seaduse eelnõu.

Esitame järgmised kommentaarid:

*	Sisu valdavalt abstraktsel tasemel, mis aga võib mõjutada
Päästeametis menetletavaid kooskõlastusi, praegu vahetut mõju
infosüsteemile ei tuvastanud.
*	Kui õigusaktide muudatustest peaksid tekkima uued mõisted või
väärtused EHR-i ning sellest tulenevalt on vajalikud mingid muudatused
Ohutuse Infosüsteemis (nt ehitise sügavuses mingid uued mõõted vms), siis
need ei paista olevat ülemäära suured arendustööd ning võiksid mahtuda ühe
3-kuulise perioodi sisse ja oleks omajõududega tehtavad.
*	Lisa 1 – rakendusakt kavand, paistab olevat tühi dokument.

Lugupidamisega

Taavi Tamm

jurist

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>  <https://www.facebook.com/SMIT2.0/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/smit-it-and-development-centre-estonia/m
ycompany/>