Subject: tarbijakrediidist
From: "Jevgeni Tverdohlebov" <[email-masked]>
To: "Merit Aavekukk-Tamm" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 19:07:55 +0300

Tere

oleks ettepanek kaitsta tarbijatest käendajad ja pantijad vähemalt samade 
meetmetega mis laenusaajadki.

Praegu jäävad tarbijatest käendajad ja pantijad täielikult kaitseta. Neile 
ei pea selgitama riske, nende majanduslikku seisundit ei kontrollita, samas 
nad ei saa laenust mingit kasu ja ainult riskivad oma varaga. Kohtus neile 
kaitset ka ei anta.

-- 

Lugupidamisega

Jevgeni Tverdohlebov
vandeadvokaat

 <https://vindex.ee/>
Advokaadibüroo Vindex OÜ (reg 12173697)
Väike-Ameerika tänav 8-301 Tallinn 10129 ESTONIA

M +372 51 911 488 | E [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www 
vindex.ee <https://vindex.ee/>

Antud e-kiri on saadetud advokaadi kutsetegevuses ning selle sisu on 
konfidentsiaalne. Seda võib kasutada vaid isik, kellele saatmiseks on see 
e-kiri mõeldud. Kui teie ei ole sihipärane saaja, palun teavitage saatjat ja 
kustutage e-kiri koos manustega kohe ja lõplikult oma süsteemist.