Subject: Re: Projekteerimistingimuste andmine riigitee 22 Rakvere - Väike-Maarja - Vägeva tee km 3,47-3,58 liiklusohtliku koha likvideerimiseks
From: "Hansa Antiik info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 09:54:55 +0300

Tere. Käesolevaga kinnitan, et ehkki toimus ühekordne diskussioon 
projekteerimistingimuste üle, siis kõikidele üles kerkinud küsimustele pole 
vastuseid saanud ja seega pole ma ka andnud nõusolekut menetlustoimingute 
edasiseks läbiviimiseks. Minuga pole ka ühendust võtnud (kirjutanud) Teie 
poolt telefonivestluses nimetatud spetsialist.
Alles nüüdseks on mulle siiski saadetud uus ja korrektsem asendiplaan. 
Eelmisel toodud andmed olid osaliselt valed.
Sealt nähtub, et elamu kõrval, minu krundiosal paiknevale sissesõidule 
polegi plaanis rajada korralikku sissesõiduteed.
Sinna tulevad kõigest allalastud äärekivid. Kuidas ma pean sellest aru 
saama? Naabrile on teisele poole rajatud sissesõidutee, mida mina kasutada 
ei saa.
Näen veel, et  kinnistul, elamu ja Haudejaama tee vahelise sissesõidutee 
juures, kaugeneb jalgrattatee suurest maanteest, tuntavalt, teeb jõnksu. 
Jõnks suurendab äralõike pindala.
Teise, senise sissesõidutee juures, pole seda vajalikuks peetud. Miks nii?
Oleksin tänulik, kui Transpordiamet käimasolevat protsessi ei forsseeriks. 
Minul  pole aega sellega iga päev tegeleda.
Kohtuprotsessile kaotatud aeg oleks mõõtmatult suurem.

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas 
kuupäeval N, 11. juuni 2026 kell 10:35:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Palun kinnitage dokumendi kättesaamist kirjaga e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Projekteerimistingimuste andmine riigitee 22 Rakvere - 
Väike-Maarja - Vägeva tee km 3,47-3,58 liiklusohtliku koha likvideerimiseks

Registreerimise kuupäev: 10.06.2026

Registreerimise number: 1.1-3/26/394.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

-- 

Tervitades,

Raivo
+372 52 82 330

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Hansa Antiik OÜ