Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jan 2024 09:37:54 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Teisipäev, 16. jaanuar 2024 - 9:37

Vastused:

TEENUS: 	sotsiaalse rehabilitatsiooni teenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:*	ööpäevane
*	täiskasvanute

TEENUS(jätk):Erihoolekandeteenuse 
liik:TEENUS(jätk2): 
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==
Taotleja nimi:	 Westender OÜ, 10338823Taotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Lääne-Viru maakond, Viru-Nigula vald, 
Kunda linn, Ehitajate tn 1a, 44107, [email-masked]+372 53418494,
Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed:	 Andrey KoyvistoynenTeenuse 
osutamise koha aadress:	 Lääne-Viru maakond, Viru-Nigula vald, Kunda linn, 
Ehitajate tn 1a, 44107Planeeritud 
kohtade arv:	 20TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 16. jaanuar 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Andrey KoyvistoynenLisatud failid: On manuses