Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2024 12:48:35 +0300

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/25369 aadressile 
Harju maakond, Saku vald, Roobuka küla, 11245 Kiisa-Kohila tee// Metsatuka// 
Roheluse tee// 11// 13// 15// 17// 19// 33// Roobuka// Rapla maakond, Kohila 
vald, Aespa alevik, Kapa vkt 152 (Kohila sidetrass) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktile 
1, § 70 lõikele 3 ja § 99 lõikele 3 esitame ehitusloa eelnõu 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27142186>  (menetlus nr: 
454653), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister