Subject: Avalikud üritused Kose vallas
From: "Jekaterina Kaljukivi" <[email-masked]>
To: "Tarmo Mikk" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 14:17:56 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

Kose valla jaanituled:

21.06-Kose jaanituli( Kose lauluväljak) kl.18.00

22.06- Kose-Uuemõisa jaanituli(Kabeli mägi) kl 18.00

23.06 Jaanituli Habajal(Habaja vaba aja plats)kl 18.00

23.06 Jaanituli Ardus(Ardu plats)kl 19.00

23.06 Jaanitui Orus(Oru mõisapark )19.00

Lugupidamisega

----------------------------------------------

Jekaterina Kaljukivi

kultuurinõunik

Telefon  +372 53594233

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Kose Vallavalitsus

Hariduse tn 1, Kose alevik, Kose vald, Harju maakond, 75101,
<https://www.kosevald.ee/> www.kosevald.ee

Jälgi meie tegevust ka sotsiaalmeedias

 <https://www.facebook.com/Kosevald>