Subject: Laserite luba Armin Van Buuren
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Aug 2026 11:48:21 +0300

From: Hugo Visnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 25, 2026 10:50 AM
To: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Laserite luba Armin Van Buuren

Tere, Tanel!

Soovin seekord taotleda laserite kasutamise luba Armin Van Buureni kontserdi 
tarbeks Tallinna Lauluväljakul 5. septembril.

Kasutame kontserdil 16 laserit.

Võimsused jaotuvad järgmiselt:

*	16tk - 30W (manual) 
<https://kolo-laser.com/phantom-rgb-laser-show-light/103.html>

Laserid on sihitud laulukaare tagant sadama suunas ning enamuses sihime 
ümbritsevaid puid, kuid tuleks arvestada üksikute kiirte leketega vabasse 
õhuruumi.

Lasereid kasutatakse:

- 3. septembril alates kell 21.00 kuni 4. september kella 3.00-ni laserite 
turvatsoonide seadistamiseks
- 4. september alates 21.00 kuni 5. september kella 3.00-ni artisti 
meeskonna programmeerimise ajal
- 5. september alates 21.00 kuni 6. september 1.00 kontserdi ajal

Kiirte divergens:

- 30W laser: divergens < 1.1 mrad

Asimuut: vahemik 82°-142°

Laserite kiired on maapinna suhtes 0°-30°.

Laserid paiknevad 2m kuni 10m kõrgusel maapinnast.

Manuses on joonis, kus on piltlikult näidatud laserite suund kaardil. 
Punasega on märgitud lava asukoht, kus laserid asetsevad ning nooltega välja 
toodud kiirte maksimaalne laius. Joonis on illustratiivne.

Lisan siia ka täpse lava asukoha Google Mapsi lingiga:

 <https://www.google.com/maps/place/59%C2%B026'41.2%22N+24%C2%B048'21.8%22E/@59.444785,24.8034673,505m/data=!3m2!1e3!4b1!4m4!3m3!8m2!3d59.444785!4d24.8060422?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI2MDgxOS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D> 
Lava asukoht

Kui vajate veel täiendavat infot, siis edastan selle esimesel võimalusel 
vastavalt Teie vajadustele.

Tervitades

Hugo Johannes Visnapuu
Projektijuht

EVENTECH OÜ

• +372 56603952 | +372 655 5444
• [email-masked] <mailto:[email-masked]>
• www.eventech.ee <http://www.eventech.ee>
• Gaasi tee 5, Lehmja 75306, Estonia