Subject: [Webdesktop:] Hinnang maaparandussüsteemi seisukorrale
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 15:15:02 +0300

Reg nr: 6.1-5/1019-2
Reg kp: 21.08.2024
Lühisisu: Maaparandusseaduse § 99 lg 2 ja maaeluministri 18.08.2020 määruse 
nr 57 „Põllumajandus- ja Toiduameti põhimäärus“ § 5 ja § 21 alusel ning 
lähtudes Põllumajandus- ja Toiduameti kohapealse ülevaatuse tulemusest, mis 
on kajastatud protokollides nr KP_2404514, KP_2403943, KP_2404516, 
KP_2404541, KP_2403143 otsustan, et eelpool toodud katastriüksustel asuvat 
Hagaste II maaparandussüsteemi 7033110100009/001 on võimalik 
maaparandusseaduse § 99 lg 1 punkti 2 ja 3 nõuetele vastavaks viia 
maaparandushoiutööde tegemisega.
Dokumendi liik: Maaparandus
Allkirjastaja, vastutaja: Riho Erismaa

-- 
Lugupidamisega
Heiki Pajur
peaspetsialist
PTA Lääne regiooni Haapsalu esindus
Jaani 10, Haapsalu 90502
+372 5660 2443
[email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.