Subject: Jõelähtme kaevetööde loa taotlus
From: "Nukki Priit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Apr 2026 08:58:39 +0300

Tere
Saadan uuesti antud objekti taotluse teise lõpu tähtajaga, sest tööd
venisid plaanitult pikemaks

Tervitades

Priit Nukki

Projektijuht

Enersense AS

Mobiil: +372 53 404 554

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, 10112, Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

  _____

From: Nukki Priit
Sent: Tuesday, May 20, 2025 08:30
To: [email-masked] <[email-masked]>
Subject: Jõelähtme kaevetööde loa taotlus

Tere
Palun luba tööde teostamiseks transpordimaal.

Tervitades

Priit Nukki

Projektijuht

Enersense AS

Mobiil: +372 53 404 554

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, 10112, Tallinn, Eesti

www.enersense.ee <https://enersense.ee/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval siin
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..>  ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.