Subject: FW: liiklusvälise tegevuse loa lõpetamine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 15:27:02 +0300

From: kaie falk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 4, 2025 11:48 AM
To: Timmo Teder <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: liiklusvälise tegevuse loa lõpetamine

Tere, uus taotlus manuses.

Kaie Falk
Belsneks Elekter OÜ
+372 58050655

On 8/4/2025 11:42 AM, Timmo Teder wrote:

Tere

Palun tehke uus taotlus uue kuupäevaga – saatke minule. Annan välja uue, nn 
„pikendatud“ loa ja lõpetame need kaks luba siis tööde valmides samaaegselt.

Lugupidamisega

Timmo Teder
korrashoiu projektijuht

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel. 5550 4678

Tallinna mnt 14, 79513 Rapla linn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on mõeldud 
kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud Teile, 
siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil kasutamine on 
rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite selle kirja 
ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni saatjat ning 
kustutage kiri oma süsteemidest.

From: kaie falk  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Sent: Monday, August 4, 2025 11:25 AM
To: Timmo Teder  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>
Subject: liiklusvälise tegevuse loa lõpetamine

Tere, meist mitte tulenevatel põhjustel pole me saanud veel objektiga 
alustada.

Soovime pikendada tööluba kuni 30.09.2025.

Kuidas see loa pikendamine muidu käib? Kas teen lihtsalt uue taotluse uue 
lõpu kuupäevaga või saate kuupäevad ise ära muuta.

Kaie Falk
Belsneks Elekter OÜ
+372 58050655

-------- Forwarded Message -------- 

Subject:

liiklusvälise tegevuse loa lõpetamine

Date:

Mon, 4 Aug 2025 07:57:43 +0000

From:

Timmo Teder  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

To:

kaie falk  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

Tere

Loa tähtaeg on möödunud. Kas saame loa lõpetada?

Palun saatke selleks loa lisa 2 täidetult ja allkirjastatult ning 
teostusjoonis.

Lugupidamisega

Timmo Teder
korrashoiu projektijuht

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel. 5550 4678

Tallinna mnt 14, 79513 Rapla linn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on mõeldud 
kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud Teile, 
siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil kasutamine on 
rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite selle kirja 
ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni saatjat ning 
kustutage kiri oma süsteemidest.

-- 
Kaie Falk
Belsneks Elekter OÜ
+372 58050655