Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 16:41:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 03/06/2025 - 16:31

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
igapäevaelu toetamise teenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Tallinna Erihoolekande- ja Rehabilitatsiooniteenuste Keskus, 77002044

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Kadaka tee 153, Tallinn, Harjumaa 12615, [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Silvia Looveer, tel 6200885, [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Maleva 2a, Tallinn 11711

Planeeritud kohtade arv
6

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-06-03

Taotluse esitaja nimi
Silvia Looveer

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Ruumide plaan Maleva 2a IET teenus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1156/Ruumide%20plaan%20Maleva%202a%20IET%20teenus.pdf> 
(479.8 KB)

Joogivee analüüs

158323_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1156/158323_m-signed.pdf> 
(284.89 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

1058-25_valgustihedus Copy-compressed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1156/1058-25_valgustihedus%20Copy-compressed.pdf> 
(742.02 KB)