Subject: Noorte arvu muutmine püsilaagris Vihasoo
From: "IZUM laager" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 16:49:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

kirjutan Teile MTÜ-st Noortekeskus Vihasoo (80153120), mis omab püsilaagri 
tegevusluba. Soovime uuendada tegevusloa andmeid noorte arvu osas. Vastavalt 
1.09.2025.a. jõustunud Vabariigi Valitsuse määrusele “Nõuded noorte 
püsilaagri elukeskkonnale” peaks noortelaagri eluruumide minimaalne pindala 
olema 4 m² noore kohta.

Kõikide eluruumideks mõeldud hoonete üldpindala on meil 379,75 m², mis 
võimaldab osutama noortelaagri teenust 91 lapsele. Hetkel on meie 
tegevusloas märgitud 60 last, kuid nüüd soovime seda arvu suurendada 90-ni.

Suheldes Haridus- ja Noorteametiga saime teada, et tegevusloa uuendamiseks 
peaksime saama tõendi/kinnituse Terviseameti poolt, mis sisaldaks uuendatud 
andmed laste arvu kohta.

2023. aastal oleme Terviseametiga sel teemal väga aktiivselt suhelnud ja 
edastanud ka kõik plaanid. Igaks juhuks edastan kõik plaanid uuesti.

Manuses leiate järgmised dokumendid:
1) Laagri territooriumi plaan
2) Puhkebaasi ruumide loend koos pindalaga ja laste arvuga
3) Eksplikatsioonid, mis on mainitud esimese ja tesises failis

Jään ootama Teie tagasisidet ja tänan abi eest!

Lugupidamisega,

Jelena Gusseva, juhatuse liige
MTÜ Noortekeskus Vihasoo