Subject: Ettekirjutuse muutmise edastamine
From: Päästeameti Ohutusportaal <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 15:59:47 +0300

Tere

Päästeamet edastab Teile muudetud ettekirjutuse nr 7.2-6-2026-47-2 (Harju
maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Lastekodu tn 13). Muudetud
ettekirjutuse avamiseks sisenege
<https://ohutusportaal.paasteamet.ee/hm/message/bdbdc17f-b31a-418a-bb38-7c
6cb858323b> https://ohutusportaal.paasteamet.ee/hm.

Muudetud ettekirjutus loetakse Teile kättetoimetatuks käeoleva kirja
saamisega ning sellega mittenõustumisel on Teil on õigus 30 päeva jooksul
esitada vaie Päästeametile (Raua 2, 10124 Tallinn, [email-masked]) või
kaebus halduskohutule.

Juriidilise isiku puhul näeb haldusmenetluse andmeid isik, kellel on
Äriregistris ettevõtte või asutuse esindusõigus või on ohutusportaalis
määratud juriidilise isiku poolt volitatud esindajaks.

Kiri on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.

Lugupidamisega

Päästeamet

Tarmo Adamberg
Põhja päästekeskus
ohutusjärelevalve büroo
Ohutusjärelevalve büroo kontaktid
<https://www.rescue.ee/et/inspektorite-kontaktid>

Turvalisus algab igaühest endast!

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>