Subject: Liitumise teavitus:Liitumisleping sõlmitud
From: Elektrilevi OÜ <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, "Taivo Surva" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 13:38:16 +0300

Tere Politsei- ja Piirivalveamet

Täname, et sõlmisite liitumislepingu nr 517733 tarbimiskohale Võmmorski 
küla, Piiripunkti

Sõlmitud lepingu ja arve leiate meie iseteenindusest. 
<https://elektrilevi.ee/eteenindus/liitumised>
Täiendavalt saadame arve Teie eelnevalt valitud arvekanalisse (e-mail, 
e-arvekeskus, panga e-arve jt).

Peale arve makse laekumist alustame töödega.
Tööde valmimisest anname Teile teada.

JÄLGI OMA TELLIMUST SIIN <https://elektrilevi.ee/eteenindus/liitumised>

Meeldivat koostööd soovides

Elektrilevi
Eraklientide teenindus 777 1545 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Äriklientide teenindus 777 1747 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
www.elektrilevi.ee <https://www.elektrilevi.ee>
  <https://res.cloudinary.com/enefit/image/upload/v1689921134/elektrilevi/EL_long_100_blue_trimmed.svg>