Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jul 2026 15:45:01 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/12141 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Lennuradari tee 12, 
Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Kungla // Lennuradari tee L2 // 
Lennuradari tee 10 // 12 // 14 // 15a, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe 
küla, Lennuradari tee L1 // Lennuradari tee L2 // Lennuradari tee 12 
(Sõidukite teeninduse ja büroohoone, Piirdeaed, gaasitoru) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
54 lg 6 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27938822>  (menetlus nr: 
390214), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (RAIN ORRO) poole.