Subject: RE: Väljatöötamiskavatsuse kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 11:46:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan manuses Eesti Eripedgoogide Liidu arvamuse.

Tervitades

Liina Õmblus

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 10, 2025 4:19 PM
To: Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Õdede Liit <[email-masked]>; Riigikogu 
sotsiaalkomisjon <[email-masked]>; Eesti Esmatasandi 
Tervisekeskuste Liit <[email-masked]>; Eesti Rehabilitatsiooniasutuste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Taastusarstide Selts <[email-masked]>; Eesti 
Füsioterapeutide Liit <[email-masked]>; Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>; 
Eesti Eripedagoogide Liit <[email-masked]>; Eesti Loovteraapiate Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Logopeedide Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Psühholoogide Liit <[email-masked]>; Eesti Kogemusnõustajate Koda 
<[email-masked]>; Eesti Insuldipatsientide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Muusikaterapeutide Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Tervisedenduse Ühing <[email-masked]>; 
Eesti Tegevusterapeutide Liit <[email-masked]>
Subject: Väljatöötamiskavatsuse kooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu väljatöötamiskavatsus kooskõlastamiseks.

Tagasisidet ootame 31. augustiks

Pealkiri: VTK kooskõlastamine - tervishoiu ja sotsiaalvaldkonna 
integratsioon

Registreerimise kuupäev: 10.07.2025

Registreerimise number: 1.2-1/1834-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee