Subject: Puurkaevuvee efektiivdoosi mõju analüüsi vajalikkus
From: "Erkki Peikolainen" <[email-masked]>
To: "Lauri Liepkalns" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 12:53:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses ühisveevärgi puurkaevuga, kus on värskendatud vee
radioloogiline analüüs. Vastavalt analüüsitunnistusele, on vee
indikatiivdoos 0,108 mSV/a (+/- 0,014). Tuginedes Keskkonnaameti
Kiirgusseire büroo esialgsele hinnangule, ei põhjusta see madal
kiirgusdoos tervisekahjustusi, ning riskihinnangu tegemine oleks
põhjendatud, kui parameetri kontrollväärtus on 97,5% kindlusega ületatud.
Kas mõju hinnangu koostaine on vajalik? Kuidas toimida antud olukorras?

Lugupidamisega

Erkki Peikolainen

Schöttli Keskkonnatehnika AS

Projektijuht

Tel: +372 5303 3329

P Säästa loodust! Palun prindi see email ainult vajadusel

----------

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud, ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine, või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult,
palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.